Mostrar resultados 805-824 de 908.
< anterior
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2022 | Study about Riccati equation in an infinite servers queue system with poisson arrivals occupation study | Ferreira, M. A. M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | Substance and non-substance addictions | Henriques, S.; Broughton, N. | Outro | Acesso Aberto |
10-Nov-2023 | Success factor analysis of startup accelerators: Focus on the relations between corporate, independent and public categories | Vitellaro, Marco | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
25-Out-2023 | A sucessão nas empresas familiares: O caso da Maguir | Brito, Beatriz Martins | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2018 | Supervisão no ensino superior online: que práticas? | Henriques, S.; Gaspar, M. I.; Massano, M. L. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | A supervisão pedagógica na política e na prática educativa: O olhar da avaliação externa das escolas em Portugal | Seabra, F.; Mouraz, A.; Henriques, S.; Henriques, Susana; Abelha, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Supervisão pedagógica no contexto educativo Português: Perspetivas, sintomas e práticas | Romeiro, D.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Supervisão pedagógica no contexto educativo português: Sintomas, perspetivas e práticas | Romeiro, D.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Supervisão: modelos e processos | Carlos, A.; Lamy, F.; Seabra, F.; Gaspar, M. I.; Massano, L.; Silva, P.; Eira, R.; Galante, S.; Henriques, S. | Livro | Acesso Aberto |
2021 | Supporting emergency remote teaching due to coronavirus pandemic: problem solving group at ICUDDR | Henriques, S.; Hopkins Eyles, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Supporting students’ engagement with teachers’ feedback: the role of students’ school identification | Carvalho, C.; Santos, N. N.; António, R.; Martins, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Sustainable design approaches towards green higher education campus | Delgado, M. J.; Almeida, I. D. de.; Montagna, G. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2022 | The Sustainable Development Goal 4 and the Impact Ranking: Quality education in Portuguese higher education institutions | Nogueiro, T.; Saraiva, M.; Jorge, F. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | The sustainable transformation of business events: Sociodemographic variables as determinants of attitudes toward sustainable academic conferences | Santos, J. A. C.; Fernández-Gámez, M. A.; Guevara-Plaza, A.; Santos, M. C.; Pestana, M. H. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | A systematic review of the relationship between social and emotional competencies and student engagement in youth | Santos, A. C.; Simões, C.; Melo, M. H. S.; Santos, M.; Freitas, I.; Branquinho, C.; Cefai, C.; Arriaga, P. | Recensão | Acesso Aberto |
2023 | Tackling regional skill shortages: From single employer strategies to local partnerships | Suleman, F.; Videira, P.; Araújo, E. R. | Artigo | Acesso Aberto |
27-Jan-2023 | Taxa sobre sacos de plástico leves e proibição da disponibilização gratuita de sacos de caixa: Perceções e impacto nos hábitos de consumo dos Portugueses | Rebelo, Ana Rita Baleiras | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2020 | Teacher and peer reports on preschoolers’ sociometric popularity | Peceguina, I.; Silva, I.; Correia, N.; Fialho, A.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Teacher attunement to preschool children’s peer preferences: Associations with child and classroom-level variables | Peceguina, I.; Daniel, J. R.; Correia, N.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Teachers’ ideas about children’s participation within Portuguese early childhood education settings | Correia, N.; Carvalho, H.; Durães, J.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |