Pesquisar


Filtros correntes:
Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 131-140 de 145.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Retaining tourism lifestyle entrepreneurs for destination competitivenessDias, Á.; González-Rodríguez, M. R.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2022New skills for new designers: Fashion and textilesMontagna, G.; Delgado, M. J.; Almeida, I.; Santos, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Continuity of use of food delivery apps: An integrated approach to the health belief model and the technology readiness and acceptance modelSilva, G. M.; Dias, Á.; Rodrigues, M. S.ArtigoAcesso Aberto
2022Encouraging wine storytelling in the tourist experience: A preliminary studySantos, V. R.; Sousa, B. B.; Ramos, P.; Dias, Á.; Madeira, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Sustainable design approaches towards green higher education campusDelgado, M. J.; Almeida, I. D. de.; Montagna, G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Business model design: Novelty and efficiencyQuirino, R.; Dias, Á.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Inclusive tourism: Assessing the accessibility of Lisbon as a tourist destinationRebelo, S.; Patuleia, M.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2021Developing underground heritage business models: creative tourism as a strategy for the UBH promotionDias, Á.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Exploring the outcomes of digital marketing on historic sites' visitor behaviourAmorim, L. A. De; Sousa, B. B.; Dias, Á.; Santos, V. R.ArtigoAcesso Aberto
2021Selecting lifestyle entrepreneurship recovery strategies: a response to the COVID-19 pandemicDias, Á.; Silva, R.; Patuleia, M.; Estêvão, J.; González-Rodríguez, M. R.ArtigoAcesso Aberto