Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 58.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Creative tourism destination competitiveness: An integrative model and agenda for future researchDias, Á.; Gonzalez-Rodriguez, M. R.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Fostering knowledge creation to improve performance: the mediation role of manufacturing flexibilityPinheiro, J.; Silva, G. M.; Dias, Á.; Lages, L. F.; Preto, M. T.ArtigoAcesso Aberto
2021The impacts of tourism on cultural identity on Lisbon Historic NeighbourhoodsDaly, P.; Dias, Á.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2016A text mining-based review of cause-related marketing literatureGuerreiro, J.; Rita, P.; Trigueiros, D.ArtigoAcesso Embargado
2019Individual actors and embeddedness in business-to-business interactionsGonçalves, S. M.; Vinhas da Silva, R.; Teixeira, N.ArtigoAcesso Aberto
8-Out-2020Bounded rationality in decision making: an analysis of the decision-making biasesJordão, A. R.; Costa, R.; Dias, Á. L.; Pereira, L.; Santos, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2021The influence of brand experiences on consumer-based brand equityPina, R.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2021Willingness to stay of tourism lifestyle entrepreneurs: A configurational perspectiveDias, Á.; Silva, G. M.ArtigoAcesso Aberto
2018Big Five personality traits in simulated negotiation settingsFalcão, P. F.; Saraiva, M.; Santos, E.; Pina e Cunha, M.ArtigoAcesso Embargado
2022Fostering destination creativity through tourism lifestyle entrepreneurship: Exploring the moderating effect of financial orientationDias, Á.; Azambuja, T.ArtigoAcesso Aberto