Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 43.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
10-Dez-2018Exploring how tangible risks and animosity can affect the destination image and revisit intention of a tourist destination: a comparative study between Lisbon and Rio de JaneiroJesus, Sónia João ChagasDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Out-2016Website quality elements and online shopper behaviour: adapting the unified theory of acceptance and use of technology to fashion retailers' websitesCavallero, LuisaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2016Are movie theaters doomed?: an in-depth look at how millennials behavior is changing towards the digitalRibeiro, Ana Sofia da SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
24-Nov-2016Implementação de realidade aumentada numa plataforma de mobile-commerce na Lufi Surf CoFerreira, Paulo Alexandre RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2016A influência do celebrity endorsement nas atitudes do consumidor: o contexto do InstagramAbreu, Inês MacedoDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Out-2017Consumers' perception of corporate social responsability: the example of eco-designRioux, BéréniceDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Increase of new customer registrations by the development of a goal-oriented customer journey and conception for the delivery of pre-sales customer experienceNölle, NikolaiDissertação de MestradoAcesso Restrito
2-Out-2017The influence of online social media platforms on the choice of restaurantsSantos, Daniela Portugal dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2016Innovation in the positioning of Nutella Ferrero's productSilva, Daniela Filipa Cerejo daDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Kids as consumers challenges of product marketing to kids in the sporting goods industry: Analysed for the adidas neo labelRathjen, KatharinaDissertação de MestradoAcesso Restrito