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Resultados 1-10 de 22.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014Explore the perception of millennial generation about CSR in fashion luxury brandsPinto, Maria Clara LasoDissertação de MestradoAcesso Restrito
12-Out-2017Co-created corporate social responsability initiatives on social mediaLopes, João PedroDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Nov-2019The impact of greenwashing perception on green purchasing intentions: the mediating role of green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth and the moderating role of product involvementPacheco, Mariana GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Caso pedagógico Arredonda: estratégia de marketing de causasGante, Inês Seijo Carrasco PinheiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Evaluating CSR perceived image in Brazil and Portugal in the food and drug retail industryKang, William Saung WooDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Plano de negócio: Low-cost.solidárioSoares, Rodrigo Pedro CraveiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011The impact of source credibility on consumers' responses to corporate social responsibility initiativesPinto, Diana Maciel CasanovaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Is this graffiti a good ad?: Comparing street art as advertisement in Brazil and PortugalAntunes, Narciso Emanuel AzevedoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The influence of green marketing on the Worten customerVinha, Maria Beatriz Faria de NogueiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2017The importance of green marketing for portuguese companies in the footwear industryRibeiro, Helena Maria Santos SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto