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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023The power of connection: Exploring the role of identification in the emotional relationship between humans and robots in the hospitality industryRodrigues, A. F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023A study of the impact of masstige strategies on brand coolness and brand happinessSauter, V.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Exploring how to enhance SMES practices in the tourism sector in terms of service quality and sustainabilityLoureiro, S. M. C.; Palma, P. de M.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023The influence of awe and augmented reality (AR) for driving tourists' loyalty towards religious destinationsNascimento, J.; Afonso, M. R. N. da S.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How social robots enhance my well-being in the hospitality industryRodrigues, A. F.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Beyond the touch: Analyzing the purchasing behaviour using augmented reality and online reviewsAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.; Martinho, J. F. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Uncovering the research on the artificial intelligence-human relationshipZhang, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How game advertising influences the brand equity of luxury brandsRodrigues, M.; Romero, M. I.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How attachment affects happiness in the human-IVA relationshipLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto