Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 11.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020New ways of working and the physical environment to improve employee engagementDuque, L.; Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; Santos, J.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2022Gaining competitive advantage through artificial intelligence adoptionRosa, A.; Bento, T.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023State of the art of business models: A bibliometric analysisCarmo, R.; Jerónimo, C. H.; Pereira, L.; Dias, Á.; Patrício, V.ArtigoAcesso Aberto
2023Vertical integration dynamics to innovate in technology businessNogueira, P.; Pereira, L.; Ferreira, A.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2022The outcomes of entrepreneurship, relational capital and innovativeness on tourist satisfactionLopes, S.; Dias, Á.; Pereira, L.; Santos, V.ArtigoAcesso Aberto
2022Research landscape and trends in corporate foresightChichorro, E.; Pereira, L.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the direct and indirect effects of innovation on CSR in pharmaceutical industry in ChinaZhang, X.; Dias, Á.; Pereira, L.; Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
2023The impact of artificial intelligence on consumer behaviour and changes in business activity due to pandemic effectsDias, T.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado