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Resultados 971-980 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015BRBN-T validation: adaptation of the selective reminding test and word list generationNeves, M.; Passos, A. M.; Ferreira, A.; Sousa, C.; Sá, A.; Sá, M. J.ArtigoAcesso Aberto
2021Weaknesses in motivation and in establishing a meritocratic system: A portrait of the Portuguese public administrationNishimura, A. Z. F. C.; Moreira, A.; Sousa, M.; Au-Yong-Oliveira, M.ArtigoAcesso Aberto
2021New research and trends in higher educationSousa, M.; Suleman, F.; Melé, P. M.; Gómez, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2020The early exercise boundary under the jump to default extended CEV modelNunes, J. P. V.; Dias, J. C.; Ruas, J. P.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2015Estimativas em contratos de construção: a problemática da mensuraçãoLopes, A. I.; Ribeiro, R. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Earnings management y responsabilidad social corporativa: Empresas familiares y no familiaresBorralho, J. M. C.; Gallardo-Vázquez, D.; Hernández-Linares, R.; Paiva, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The effects of voting ownership concentration on social and environmental disclosure: empirical evidence from BrazilViana Junior, D. B. C.; Crisóstomo, V. L.ArtigoAcesso Aberto
2019Users' participation in facebook brand pages and its influence on word-of-mouth: the role of brand knowledge and brand relationshipLangaro, D.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.; Del Chiappa, G.ArtigoAcesso Aberto
2019Applications of blockchain technology to education policyMachado, A. De B.; Sousa, M.; Pereira, F. Dos S.ArtigoAcesso Aberto
2019Consumer perception of tourist experience through online reviewsOliveira, C.; Brochado, A.; Moro, S.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto