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Resultados 971-980 de 3104.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Users' participation in facebook brand pages and its influence on word-of-mouth: the role of brand knowledge and brand relationshipLangaro, D.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.; Del Chiappa, G.ArtigoAcesso Aberto
2019Applications of blockchain technology to education policyMachado, A. De B.; Sousa, M.; Pereira, F. Dos S.ArtigoAcesso Aberto
2019Consumer perception of tourist experience through online reviewsOliveira, C.; Brochado, A.; Moro, S.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2019Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intentionPereira, H.; Salgueiro, M. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Fatores de sucesso das Initial Coin Offerings (ICOs): A importância do capital humanoCampino, J.; Brochado, A.; Rosa, A.ArtigoAcesso Aberto
2019Solving logistics’ problems through an infinite servers queue systems approachFilipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.ArtigoAcesso Aberto
2018Investigação sobre conservadorismo: uma análise bibliométricaMaia, V.; Azevedo, G.; Oliveira, J.ArtigoAcesso Aberto
2022An examination of the influence of emotional solidarity on value cocreation with international muslim travelersChua, B.-L.; Al-Ansi, A.; Han, H.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2016How does creativity at work influence employee's positive affect at work?Tavares, S. M.ArtigoAcesso Aberto
2019Explaining differences in the flow-performance sensitivity of retail and institutional mutual funds – International evidenceMiguel, A.; Dan, S.ArtigoAcesso Aberto