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Resultados 931-940 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Skills to boost innovation: in the context of public policiesSousa, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Envelhecimento e trabalho: o papel das práticas de diversidade etária na retenção dos trabalhadoresSousa, I. C.; Ramos, S.; Carvalho, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Impact of product differentiation, marketing Investments and brand equity on pricing strategies: a brand level investigationDavcik, N.; Sharma, P.ArtigoAcesso Aberto
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Detecting outliers in multivariate volatility models: a wavelet procedureGrané, A.; Martín-Barragan, B.; Veiga, H.ArtigoAcesso Aberto
2021“Cities go smart!”: A system dynamics-based approach to smart city conceptualizationNunes, S.; Ferreira, F.; Govindan, K.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2020O benefício do enriquecimento trabalho-família para a saúde dos professores: O papel da autoeficácia percebida num estudo diárioVilhena, L.; Tavares, S.ArtigoAcesso Aberto
2019Corporate responsibility in the fast fashion industry how media pressure affected corporate disclosure following the collapse of Rana PlazaAuke, E.; Simaens, A.ArtigoAcesso Aberto
2018Janusian, anomic, agent, and steward: how employees perceive the identity of healthcare organizationsNunes, F. G.; Martins, L. M.ArtigoAcesso Aberto