Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 661-670 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014Performance and innovation insights: Empirical evidence from Portuguese and Spanish listed companiesLopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Research methodologies in accounting and auditing: Empirical evidence from postgraduate projects concluded between 2008 and 2013Lopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014State anger and creative process engagement in organisational contextCosta, C.; Zhou, Q.; Ferreira, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Effectiveness of the Portugal 2020 Programme: A study from the citizens’ perspectiveNishimura, A.; Moreira, A.; Au-Yong-Oliveira, M.; Sousa, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Outlining a new collaborative business model as a result of the green Building Information Modelling impact in the AEC supply chainVilas-Boas, J.; Mirnoori, V.; Razy, A.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Authenticity in international marketing field: Systematic literature reviewPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The power of people: When people and culture are the key to organisations successCosta, L. R. da; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Optimal constrained interest-rate rules under heterogeneous expectationsGasteiger, E.ArtigoAcesso Aberto
2019The influence of cross-cultural effect on Kérastase (L'oreal Group) consumer-brand relationship and engagementNobre, P.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto