Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 561-570 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Variations in strategy perception among business and military managersOzleblebici, Z.; Pinto, C.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2015Grocery consumer relational perceptions: in green consumption contextGonçalves, M.; Menezes, J.; Marques, C.ArtigoAcesso Aberto
2019Improving fleet solution – a case studyMartins, A. L.; Nunes, A. C.; Pereira, R.; Ferreira, J. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019There is light and there is darkness: on the temporal dynamics of cohesion, coordination, and performance in business teamsMarques-Quinteiro, P.; Rico, R.; Passos, A. M.; Curral, L.ArtigoAcesso Aberto
2019Analyzing the determinants of e-commerce in small and medium-sized enterprises: a cognition-driven frameworkBarroso, R.; Ferreira, F.; Meidute-Kavaliauskiene, I.; Banaitienė, N.; Falcão, P.; Rosa, A.ArtigoAcesso Aberto
2018A decision support system framework to track consumer sentiments in social mediaNave, M.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2021Bank strategic asset allocation under a unified risk measureJudice, P.; Pinto, L.; Santos, J. L.ArtigoAcesso Aberto
2021Cor e tipografia em capa de livro: emoções, atratividade e intenção de compraLeonardo, C.; Martinez, L. M.; Ramos, F. R.ArtigoAcesso Aberto
2021How green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth mediate purchasing intentionsGuerreiro, J.; Pacheco, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Cost-effectiveness of cardio-oncology clinical assessment for prevention of chemotherapy-induced cardiotoxicityde Mello-Sampayo, F.; Fiuza, M.; Pinto, F.; Fonte, J.ArtigoAcesso Aberto