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Resultados 351-360 de 3054.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Pricing and static hedging of American-style options under the jump to default extended CEV modelRuas, J. P.; Dias, J. C.; Nunes, J.ArtigoAcesso Aberto
2018The audit committees and earnings quality in EuropeMarques, G.; Pais, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Implementing an inaugural sustainability reporting process: An abstractNikolaeva, R.; Dudik, A.; Lages, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Como podem os estímulos e as emoções contribuir para aumentar a defesa da marca?: uma análise exploratória usando PLSLoureiro, S.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019A blockchain and gamification approach for smart parkingFerreira, J.; Martins, A.; Gonçalves, F.; Maia, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2011The impact of accountability on judgments of ethical decisionsSilva, V. H.; Simões, E.ArtigoAcesso Aberto
2013Understanding pharmaceutical sustainable supply chains – a case study applicationBravo, A. M.; Crespo de Carvalho, J.ArtigoAcesso Aberto
2011Implementation of a program for the analysis of the costs of equipments' maintenance until the end of their useful lifePedro, I.; Filipe, J. A.; Rodrigues, B.ArtigoAcesso Aberto
2018The role of online brand community engagement on positive or negative self-expression word-of-mouthLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Aberto
2021How transformational leadership influences museums’ performance: a contextual ambidexterity viewNunes, F. G.; Fernandes, A.; Martins, L.; Nascimento, G.ArtigoAcesso Aberto