Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 2941-2950 de 3054.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2025Varieties of economic elites? Preliminary results from the World Elite Database (WED)Bühlmann, F.; Christesen, C. A.; Cousin, B.; Denord, F.; Ellersgaard, C. H.; Lagneau-Ymonet, P.; Larsen, A. G.; Savage, M.; Thine, S.; Young, K.; Araujo, P.; Arrigoni, P.; Atria, J.; Benz, P.; Behr, J.; Botelho, M. do C.; Butt, A.; Casanova, P.; Clemente-Casinhas, L.; Castellani, A.; Cescon, F.; Dagnes, J.; Debska, H.; Delval, A.-S.; Dragun, V.; Egas, A.; Emilsson, K.; Fan, X.; Fu, F.; Gentile, J.; Gomes, O.; Gronwald, V.; Heredia, M.; Hjellbrekke, J.; Honório, J.; Huang, J.; Inkley, J.; Johansson, H.; Koiranen, I.; Koivula, A.; Kuusela, H.; Levita, G.; Ling, C.; Lu, P.; Lukas, M.; Lunding, J.; Mahmoudzadeh, M.; McQuade, S.; Méndez, M. L.; Nunes, N.; O'Brien, S.; Otero, G.; Pagnini, M.; Pelfini, A.; Pereira, J.; Roa, C.; Rossier, T.; Saga, M. L.; Santana, D.; Schneickert, C.; Schimpfössl, E.; Schoenberger, F.; Solipa, I.; Trembaczowski, Ł.; Toft, M.; Vale, S.; Vasconcelos, P.; Quesada Velazco, J.; Warczok, T.; Yu, X.ArtigoAcesso Aberto
2024Exploring the impact of deepfake advertisements on ad avoidance and consumer behavior in the fashion industryRodrigues, I.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2025Local Whittle estimation in time-varying long memory seriesArteche, J.; Martins, L. F.ArtigoAcesso Aberto
2024Sustainability cues in fashion: Practitioners’ and consumers’ perspectivesBranca, G.; Nascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2025A model of marketing-driven innovation in lifestyle tourism businessesMachado, M.; Dias, Á.; Patuleia, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Engaging with (vs. avoiding) personalized advertising on social mediaLoureiro, S. M. C.; Hollebeek, L.; Raouf, A. R.; Ruivo, L.; Kaljund, K.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2025Literature review on gender diversity in top management teams of companies and its relationship with firm performance and audit qualityBorges, M. F. R.; Azevedo, G. M. do C.; Oliveira, J.ArtigoAcesso Aberto
2025“Quo vadis urban areas?”: (Re)thinking the future of urban areas using interpretive structural modelingCaboz, B. C. S.; Ferreira, F. A. F.; Ferreira, N. C. M. Q. F.; Spahr, R. W.; Sunderman, M. A.; Santos, M. R.ArtigoAcesso Aberto
2024Consumer engagement dynamics through SST and IoT innovations in diverse marketsAjayi, S.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Can customer-AI ties stimulate consumer well-being?Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto