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Resultados 2891-2900 de 3117.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024New dynamics of e-commerce on the retail industry: Analysis of the purchase process of fashion and electronics productsGonçalves, R.; Dias, C.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Aberto
2025Bridging the gap in teacher SEL training: Designing and piloting an online SEL intervention with and for teachersOliveira, S.; Cardoso, A.; Martins, M. O.; Roberto, M. S.; Veiga-Simão, A. M.; Marques-Pinto, A.ArtigoAcesso Aberto
2025Accounting for Oslo Manual: Reflecting on the past and setting the stage for future researchParedes, A.; Damásio, B.; Mendonça, S.ArtigoAcesso Aberto
2025The IPR of the beholder: The economics and strategy knowledge base of IPR, patents and trademarksMendonça, S.; Santos, A. T.ArtigoAcesso Aberto
2023Macroeconomic instability, institutions, and earnings management: An analysis in developed and emerging market countriesViana, D. B. C., Jr.; Lourenço, I.; Black, E. L.; Martins, O. S.ArtigoAcesso Aberto
2024Being fashion with a purpose: Exploring consumers' willingness to pay for sustainable fashionAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Santos M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Authenticity and pride drive loyalty?: Evidence from AR-powered heritageNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Assessing how emotional and social communication shapes chatbot perceived competenciesSaavedra, A.; Cortinas, M.; Rubio, N.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2025The influence of Scotch whisky as cultural alcoholic beverage on travel motivationsBilro, R. G.; MacIntyre, A.; Marques, S. H.; Custódio, C. M.ArtigoAcesso Aberto
2024Luxury brands in online gaming: Enhancing perceived quality of luxury productsRodrigues, M. B.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Romero, M. I. R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto