Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 2341-2350 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Increased capacity in industrial equipmentEsteves, I. P.; Oliveira, M. J. G. P. de.; Pereira, M. T. R.; Ramos, F. R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Volatility spillover effect of pan-Asia’s property portfolio marketsMata, M. N.; Razali, M. N.; Bentes, S. R.; Vieira, I.ArtigoAcesso Aberto
2022Dissemination of responsible information in sport through websitesPache Durán, M.; Nevado Gil, T.; Carvalho, L. C.; Paiva, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Trabalho em equipa em Portugal: Uma década de progressoMarques-Quinteiro, P.; Abrantes, A.; Costa, P.; Curral, L.; Graça, A. M.; Passos, A. M.; Santos, C. M.ArtigoAcesso Aberto
2022Encouraging brand attachment on consumer behaviour: Pet-friendly tourism segmentAlves, H.; Sousa, B.; Carvalho, A.; Santos, V. R.; Dias, Á.; Valeri, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Influence of contingency factors on the development of smart cities in BrasilRabito, D.; Sanches S. L.; Carvalho, L. C.; Paiva, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Relação entre presenteísmo, síndrome de burnout e liderança ética em organizações escolaresLourenço, V. P.; Pérez-Nebra, A. R.; Ferreira, A. I.; Kohlsdorf, M.ArtigoAcesso Aberto
2022In the shoes of accounting students: Perceptions of the skills needed for a successful careerLopes, A. I.; Vinagre, F.ArtigoAcesso Aberto
2023What’s the narrative for practice? A review of recommendations on feedback and a guide to writing impactful practical implicationsDello Russo, S.; Mirfakhar, A. S.; Miraglia, M.RecensãoAcesso Aberto
2022Employers’ perception of the role of higher education in Portugal: The varying solutions for skill problemsSuleman, F.; Suleman, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto