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Resultados 1691-1700 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2012When sociable workers pay off: Can firms internalize social capital externalities?Ferreira-Lopes, A.; Roseta-Palma, C.; Sequeira, T. N.ArtigoAcesso Aberto
2006The internet, consumer empowerment and marketing strategiesPires, G.; Stanton, J.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2013Métodos de previsão na análise da dentição mista: validação na população portuguesaAlves, S.; Luís, R.; Vale, F.; Lavado, N.ArtigoAcesso Embargado
2013Latent growth curve modeling of psychological well-being trajectoriesSalgueiro, M. F.; Malta, J.ArtigoAcesso Aberto
2015Evolutionary patterns and development prospects for e-government: a Delphi-based approach to perceptions of the administrative agentFerreira, F. A. F.; Marques, C. S. E.; Reis, M. M.; Ferreira, N. C. M. Q. F.; Çipi, A.ArtigoAcesso Aberto
2015Attention, emotions and cause-related marketing effectivenessGuerreiro, J.; Rita, P.; Trigueiros, D.ArtigoAcesso Embargado
2015Main consequences of IFRS adoption: analysis of existing literature and suggestions for further researchLourenço, I.; Branco, M.ArtigoAcesso Aberto
2015Exploring the strategy modes of military managersOzleblebici, Z.; Pinto, C.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2015Prototype models of opportunity recognition and the decision to launch a new venture: identifying the basic dimensionsSantos, S. C.; Caetano, A.; Baron, R.; Curral, L.ArtigoAcesso Embargado
2015Staff turnover in hotels: exploring the quadratic and linear relationshipsMohsin, A.; Lengler, J.; Aguzzoli, R.ArtigoAcesso Aberto