Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1171-1180 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011On the use of discounted cash flow method on the customer valuationPortela, S.; Menezes, R.ArtigoAcesso Aberto
2016Drivers of organizational reorientations in planned economies: the case study of a Chinese third-front companyBai, S.; Duarte, H.; Guo, D.ArtigoAcesso Embargado
2018Métodos analíticos para auditoria e deteção de anomalias/fraudeBernardino, D.; Pedrosa, I.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018A cognition-driven risk evaluation framework for consumer loansFerreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Meidute-Kavaliauskiene, I.; Zavadskas, E. K.; Catarino, S. M. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analyzing the effect of socio-political context on tourism: perceptions of young tourists in Greece, Portugal and IsraelShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Voulgaris, F.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Experience-focused thinking and cognitive mapping in ethical banking practices: from practical intuition to theoryFerreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Ferreira, J. J. M.ArtigoAcesso Embargado
2018Determinants of the classification of the share of profit or loss of equity investmentsLourenço, I.; Fernandes, S.; Branco, M. C.; Curto, J. D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The impact of webcast and internet word-of-mouth to corporate reputation in bankingChang, H.-C.; Yang, F.-J.; Ferreira, F. A. F.; Liu, D.-W.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Let the games begin and go onMatos, M. C. P.; Ferreira, M. A. M.; Filipe, J. A.ArtigoAcesso Aberto