Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 69.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2010Corporate social responsibility: mapping its social meaningDuarte, A. P.; Mouro, C.; Neves, J.ArtigoAcesso Aberto
2013Indicadores de dotação e qualidade das infraestruturas: o caso PortuguêsMoreira, S.ArtigoAcesso Embargado
2013The effect of Portuguese nation brand on cognitive brand image: Portuguese and Canadian comparisonLoureiro, S. M. C.; Veríssimo, A.; Cayolla, R.ArtigoAcesso Embargado
2013Who are the poor? Who are the rich? Evidence for PortugalCrespo, N.; Moreira, S.; Simões, N.ArtigoAcesso Embargado
2016A fuzzy MCDM approach for choosing a tourism destination in PortugalGenç, T.; Filipe, J. A.ArtigoAcesso Embargado
2016Innovation in accounting tasks: empirical study in two professional groupsVicente, C. C. S.; Machado, M. J. C. V.; Laureano, R. M. S.ArtigoAcesso Aberto
2016Measurement and determinants of health poverty and health richness: evidence from PortugalSimões, N.; Crespo, N.; Moreira, S.; Varum, C.ArtigoAcesso Aberto
2018Wage differentials within a female dominated occupation: domestic workers in informal and flexible jobs in PortugalSuleman, F.; Figueiredo, M. C.ArtigoAcesso Aberto
2019Towards entrepreneurial universities: barriers, facilitators, and best practices in Bulgarian and Portuguese universitiesYordanova, D.; Filipe, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Political connections and corporate social responsibility reporting in PortugalBianchi, T.; Monteiro, P.; Azevedo, G.; Oliveira, J.; Viana, R.; Branco, M.ArtigoAcesso Aberto