Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Resultados 1-5 de 5.
- Anterior
- 1
- Próxima
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2021 | Virtual reality and gamification in marketing higher education: A review and research agenda | Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Angelino, F. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Shaping a view on the influence of technologies on sustainable tourism | Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Exploring a new form of interaction in the match day: Virtual reality technologies among fans of soccer | Souto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Virtual is so real! Consumers' evaluation of product packaging in virtual reality | Branca, G.; Resciniti, R.; Loureiro, S. M. C. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Adoption of smart technologies in the cruise tourism services: A systematic review and future research agenda | Gonzáles-Santiago, M. S.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.; Ali, F. | Artigo | Acesso Aberto |
Refinar
Assunto
Tem Ficheiro(s)
- 5 true