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Resultados 11-20 de 25.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2012Strategic tools in China/strategic tools: an investigation into strategy in practice in ChinaHe, H.; António, N.; Rosa, A.ArtigoAcesso Aberto
2012A "estratégia-como-prática": a tipologia dos noves domíniosLopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2014Management consultancy in Portugal: the concept analysis related to the research field of Strategy-as-practiceCosta, R.; António, N.ArtigoAcesso Embargado
2014The importance of knowledge produced in the management consulting sector - a perspective analysis related to the research field of strategy-as-practiceCosta, R.; António, N.ArtigoAcesso Restrito
2014The analysis of the four paradigms of business management consulting in Portugal in the light of the research field of strategy-as-practiceCosta, R.; António, N.; Miguel, I.; Martinho, F.ArtigoAcesso Embargado
2014The “Fashionable Knowledge” of management consultancy in Portugal: a perspective analysis related to the research field of strategy-as-practiceCosta, R.; António, N.ArtigoAcesso Embargado
2015O conceito de consultoria de gestão: uma análise à luz do campo de pesquisa da estratégia-como-práticaLopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2015Consultants as strategic practitioners: an analysis in the sociological field research of strategy-as-practiceLopes da Costa, R.; António, N.; Miguel, I.ArtigoAcesso Aberto
2011The “outsourcing” as an instrument of competitiveness in the business consulting industryLopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2015Exploring the strategy modes of military managersOzleblebici, Z.; Pinto, C.; António, N.ArtigoAcesso Aberto