Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 54.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Measuring sustainable tourism lifestyle entrepreneurship orientation to improve tourist experienceAntunes, M.; Dias, Á.; Gonçalves, F.; Sousa, B.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The effect of centrality to lifestyle and experience-involvement on tourist behavioral intention: A comparison of Hotel vs HostelMaia, M.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Embargado
2023Exploring the determinants of wine export performance. Analyzing the importance of noneconomic performanceSantos, F.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Smart systems to mitigate failure of strategic alliancesCunha, S.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Benefits realisation management: Social impact analysisPereira, L.; Santos, R.; Santos, J.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the direct and indirect effects of innovation on CSR in pharmaceutical industry in ChinaZhang, X.; Dias, Á.; Pereira, L.; Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
2023Perceived city sustainability and tourist behavioural intentionsConti, S.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Artificial intelligence in digital customer journeyAraújo, C.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto