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Resultados 41-50 de 57.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Artificial intelligence in digital customer journeyAraújo, C.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2022How service design can improve the patient experienceRego, S.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The key competencies for the future of work - A bibliometric studyConceição, L. C.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2022The influence of wine storytelling on the global wine tourism experienceSantos, V.; Dias, Á.; Ramos, P.; Madeira, A.; Sousa, B.ArtigoAcesso Aberto
2023Digital nomads' willingness to stay – A combined analysis of SEM and fsQCA resultsAndrade, T. A.; Dias, Á.; Patuleia, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Flexible labour policies as competitive advantageAntunes, F.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Aberto
2024Factors contributing to organizational happiness: Content, exploratory and confirmatory factorial analysisDutschke, G.; Dias, Á.; Guillen-Gestoso, C.; Sánchez-Sevilla, S.ArtigoAcesso Embargado
2024The key role of market orientation in innovation ambidexterity in agribusiness firmsCorchuelo Martínez-Azúa, B.; Dias, Á.; Sama-Berrocal, C.ArtigoAcesso Aberto