Pesquisar


Filtros correntes:




Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 61.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022The influence of experiential marketing on customer satisfaction and loyaltyCarmo, I. S. do.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Gaining competitive advantage through artificial intelligence adoptionRosa, A.; Bento, T.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Exploring the direct and indirect influence of perceived organizational support on affective organizational commitmentSilva, R. E.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Burnout in hostels: How it shapes workers’ perceptions of human resources practicesSantos, M. E.; Dias, Á.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2023Lifestyle entrepreneurship as a vehicle for leisure and sustainable tourismDuarte, M.; Dias, Á.; Sousa, B.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Enhancing sustainable business models for green transportationSimões, V.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Estimating the impact of digital nomads’ sustainable responsibility on entrepreneurial self-efficacyMourato, I.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Encouraging brand attachment on consumer behaviour: Pet-friendly tourism segmentAlves, H.; Sousa, B.; Carvalho, A.; Santos, V. R.; Dias, Á.; Valeri, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Knowledge and relationship of consultants as key in management consulting industry: the case of Portugal consulting sectorLopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; António, N.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto