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Resultados 21-30 de 38.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023A study of the impact of masstige strategies on brand coolness and brand happinessSauter, V.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Exploring how to enhance SMES practices in the tourism sector in terms of service quality and sustainabilityLoureiro, S. M. C.; Palma, P. de M.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Do memes impact brand coolness perceptions? Examining hedonic versus utilitarian productsAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Aguiar, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Beyond the touch: Analyzing the purchasing behaviour using augmented reality and online reviewsAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.; Martinho, J. F. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How game advertising influences the brand equity of luxury brandsRodrigues, M.; Romero, M. I.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Technologies in the cruise tourism services: A systematic and bibliometric approachGonzáles-Santiago, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Should I stay or should I go: Key determinants for efficiently retaining a subscribed customer who decided to leaveMuratcehajic, D.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Are consumers actually willing to pay more for sustainable packaging?: A choice-based conjoint analysisBranca, G.; Loureiro, S. M. C.; Rescinity, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The use of artificial intelligence in the hospitality industry: Understanding customer service interactions with smart speakersRuiz-Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto