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Acesso
2015
Tourism destination competitiveness in São Tomé and Príncipe
Loureiro, S. M. C.
;
Ferreira, E. S.
Artigo
Acesso Embargado
2018
The role of need for self-expression and arousal to commit university students for environmental responsibility behaviours
Loureiro, S. M. C.
;
Koo, D.-M.
;
Breazeale, M.
Artigo
Acesso Aberto
2020
A consumer engagement systematic review: synthesis and research agenda
Bilro, R. G.
;
Loureiro, S. M. C.
Artigo
Acesso Aberto
2021
Smart speaker recommendations: Impact of gender congruence and amount of information on users' engagement and choice
Romero, J.
;
Ruiz-Equihua, D.
;
Loureiro, S. M. C.
;
Casaló, L. V.
Artigo
Acesso Aberto
2021
Virtual reality and gamification in marketing higher education: A review and research agenda
Loureiro, S. M. C.
;
Bilro, R. G.
;
Angelino, F. J.
Artigo
Acesso Aberto
2016
Pressing the buy button: generation Y's online clothing shopping orientation and its impact on purchase
Loureiro, S. M. C.
;
Breazeale, M.
Artigo
Acesso Embargado
2017
Advertising and country-of-origin images as sources of brand equity and the moderating role of brand typicality
Loureiro, S. M. C.
;
Kaufmann, H. R.
Artigo
Acesso Aberto
2019
Analysing consumer-brand engagement through appreciative listening on social network platforms
Pina, L. S.
;
Loureiro, S. M. C.
;
Rita, P.
;
Sarmento, E. M.
;
Bilro, R. G.
;
Guerreiro, J.
Artigo
Acesso Aberto
2017
The effect of corporate brand reputation on brand attachment and brand loyalty: automobile sector
Loureiro, S. M. C.
;
Sarmento, E. M.
;
Le Bellego, G.
Artigo
Acesso Aberto
2018
The role of online brand community engagement on positive or negative self-expression word-of-mouth
Loureiro, S. M. C.
;
Kaufmann, H. R.
Artigo
Acesso Aberto
Refinar
Autor
10
Guerreiro, J.
7
Bilro, R. G.
5
Kaufmann, H. R.
3
Aleem, A.
3
Breazeale, M.
3
Han, H.
3
Japutra, A.
3
Langaro, D.
3
Nascimento, J.
3
Rodrigues, A.
.
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Assunto
60
Ciências Sociais::Economia e Gestão
7
Ciências Sociais::Outras Ciências...
6
Artificial intelligence
6
Virtual reality
5
Ciências Naturais
4
Brand coolness
4
Brand love
4
Brand loyalty
4
Ciências Naturais::Ciências da Te...
4
Engenharia e Tecnologia
.
próximo >
Data de Publicação
13
2023
9
2021
8
2022
7
2019
7
2024
6
2015
5
2016
4
2017
3
2020
2
2018
.
próximo >
Tem Ficheiro(s)
65
true