Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 101-110 de 352.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017The impact of generation Y’s customer experience on emotions: online banking sectorLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014IFRS accounting systems classification: A new emerging clusterSarquis, R.; Luccas, R.; Lourenço, I.; Dalmácio, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Improving fleet solution – a case studyMartins, A. L.; Nunes, A. C.; Pereira, R.; Ferreira, J. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Shifting to green economy: Hype or hope for entrepreneurs into medicinal and aromatic plants?Almeida, I.; Silva, J.; Leite, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017The impact of EFQM awards on organizational managementPimentel, L.; Pires, A. R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014The effects of social network sites on brand awareness and attitudeSouto, D.; Salgueiro, M.F.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Ad hoc IoT approach for monitoring parking control processFerreira, J. C.; Martins, A. L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Nonprofit organizations: in what extent is internet being used to (re)connect stakeholders and organizations? An empirical study in Portuguese foundationsSantos, M.; Laureano, R.; Abreu, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Celebrity in the mirror: the role of celebrity endorser in men's grooming communicationMarques, S. H.; Abreu, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2014Create, build and manage online brands for internet companiesBilro, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto