Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 214.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014The effects of social network sites on brand awareness and attitudeSouto, D.; Salgueiro, M.F.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Nonprofit organizations: in what extent is internet being used to (re)connect stakeholders and organizations? An empirical study in Portuguese foundationsSantos, M.; Laureano, R.; Abreu, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2014Create, build and manage online brands for internet companiesBilro, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014The influence of olfactory marketing on clients` loyaltyMarques, S.; Cardoso, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Understanding the private label prone shopper of yogurtsBrochado, A.; Marques, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014How to position Portugal as one of the main European destination references in senior tourismMarques, S.; Pereira, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Proposing a virtual operations network to support a business policy for the medicinal and aromatic plants sectorAlmeida, I.; Silva, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2014The drivers of intellectual capital in an agriculture, cattle and forest farmsteadLopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Performance and innovation insights: Empirical evidence from Portuguese and Spanish listed companiesLopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Research methodologies in accounting and auditing: Empirical evidence from postgraduate projects concluded between 2008 and 2013Lopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto