Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 71-80 de 80.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Are you willing to pay the price? The impact of corporate social (ir)responsibility on consumer behavior towards national and foreign brandsFerreira, A. I.; Ribeiro, I.ArtigoAcesso Embargado
2017How companies use the information about quality-related costsPires, A. R.; Novas, J.; Saraiva, M.; Coelho, A.ArtigoAcesso Embargado
2017Income inequality, TFP, and human capitalSequeira, T. N.; Santos, M.; Ferreira-Lopes, A.ArtigoAcesso Aberto
2017Time-Driven Activity-Based Costing: designing a model in a Portuguese production environmentBarros, R. S.; Ferreira, A.ArtigoAcesso Aberto
2017Foodservice tendencies and tourists’ lifestyle: new trends in tourismSarmento, E.; Loureiro, S.; Martins, R.ArtigoAcesso Aberto
2017The determinants of work autonomy and employee involvement: A multilevel analysisLopes, H.; Calapez, T.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2017Diversidade intergeracional no trabalho: Demasiado parecidos para serem diferentes?Sousa, I.; Ramos, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Income inequality and technological adoptionSantos, M.; Sequeira, T. N.; Ferreira-Lopes, A.ArtigoAcesso Aberto
2017Exploring drivers to engage in fashion luxury consumptionLoureiro, S. M. C.; Maximiano, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Employing mindfulness, images and experience evaluation to predict perceived value of travel experience: The role of perceived authenticityLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto