Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 21.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Time in teams: cognitions, conflict and team satisfactionStandifer, R. L.; Raes, A. M. L.; Peus, C.; Passos, A. M.; Santos, C. M.; Weisweiler, S.ArtigoAcesso Embargado
2014Empirical validation of the team work engagement constructCosta, P.; Passos, A. M.; Bakker, A.ArtigoAcesso Aberto
2015Participative prevention of psychosocial emergent risks in small and medium enterprises Overview of a collaborative projectCosta, P.; Ramos, S.; Silva, S. A.; Passos, A. M.; Tavares, S. M.; Bretones, F. D.; Delgado, A.; Doulougeri, K.; Georganta, K.; Giacominelli, B.; González, J. M.; González, R.; Montgomery, A.; Pasini, M.ArtigoAcesso Aberto
2015Direct and contextual influence of team conflict on team resources, team work engagement and team performanceCosta, P. L.; Passos, A. M.; Bakker, A. B.ArtigoAcesso Embargado
2021Self-efficacy, mental models and team adaptation: a first approach on football and futsal refereeingAragão e Pina, J.; Passos, A. M.; Maynard, M. T.; Sinval, J.ArtigoAcesso Aberto
2015Multilevel influences of team viabilityCosta, P.; Passos, A. M.; Barata, M.ArtigoAcesso Embargado
2015Team leadership across contexts: a qualitative studyGraça, A.; Passos, A. M.ArtigoAcesso Embargado
2015Why is your team more creative than mine?: the influence of shared mental models on intragroup conflict, team creativity and effectivenessSantos, C. M.; Uitdewilligen, S.; Passos, A. M.ArtigoAcesso Embargado
2021Assessment of cognitive functions in patients with multiple sclerosis applying the normative values of the Rao’s brief repeatable battery in the Portuguese populationSousa, C.; Rigueiro-Neves, M.; Passos, A. M.; Ferreira, A. I.; Sá, M. J.ArtigoAcesso Aberto
2020Trabalho em equipa em Portugal: Uma década de progressoMarques-Quinteiro, P.; Abrantes, A.; Costa, P.; Curral, L.; Graça, A. M.; Passos, A. M.; Santos, C. M.ArtigoAcesso Aberto