Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 29.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Exploring the direct and indirect influence of perceived organizational support on affective organizational commitmentSilva, R. E.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Attracting and retaining creative tourism entrepreneursDias, Á.; González-Rodríguez, M. R.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Embargado
2023Vertical integration dynamics to innovate in technology businessNogueira, P.; Pereira, L.; Ferreira, A.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2021Knowledge and relationship of consultants as key in management consulting industry: the case of Portugal consulting sectorLopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; António, N.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Research landscape and trends in corporate foresightChichorro, E.; Pereira, L.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the determinants of wine export performance. Analyzing the importance of noneconomic performanceSantos, F.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Smart systems to mitigate failure of strategic alliancesCunha, S.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Benefits realisation management: Social impact analysisPereira, L.; Santos, R.; Santos, J.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto