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Resultados 11-20 de 33.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Exploring the direct and indirect influence of perceived organizational support on affective organizational commitmentSilva, R. E.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022A implementação do conceito indústria 4.0 em PortugalPereira, A.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Knowledge and relationship of consultants as key in management consulting industry: the case of Portugal consulting sectorLopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; António, N.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Artificial intelligence and cognitive computing in companies in Portugal: An outcome of partial least squares—structural equations modelingLopes da Costa, R.; Gupta, V.; Gonçalves, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; Gupta, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Research landscape and trends in corporate foresightChichorro, E.; Pereira, L.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the determinants of wine export performance. Analyzing the importance of noneconomic performanceSantos, F.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Smart systems to mitigate failure of strategic alliancesCunha, S.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Agile applications of artificial intelligence to apparel industryGonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.; Teixeira, N.ArtigoAcesso Embargado
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto