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Resultados 1-10 de 20.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Towards a unified theory of brand equity: conceptualizations, taxonomy and avenues for future researchDavcik, N.; Vinhas da Silva, R.; Hair, J. F.ArtigoAcesso Aberto
2015Assessing brand personality associations of top of mind wine brandsBrochado, A.; Vinhas da Silva, R.; LaPlaca, P.ArtigoAcesso Aberto
2015Leigos para o Desenvolvimento: donations optimization through private segmentationLaureano, R. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Pereira, J.; Martins, S.; Rodrigues, D.ArtigoAcesso Aberto
2016Much ado about… everything: the plight of Southern European economies from a national competitiveness perspectiveVinhas da Silva, R.; Teixeira, N.ArtigoAcesso Aberto
2019Individual actors and embeddedness in business-to-business interactionsGonçalves, S. M.; Vinhas da Silva, R.; Teixeira, N.ArtigoAcesso Aberto
2017Consumer perceptions of sustainability: an exploratory studyFerguson, K. E.; Hair, J. F.; Vinhas da Silva, R.; Oliveira-Brochado, A.; Mollah, M. M. H.ArtigoAcesso Embargado
2015Volunteerism, compassion and religiosity as drivers of donations practicesAbreu, M. E.; Laureano, R. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Dionísio, J.ArtigoAcesso Embargado
2016B2B: a paradigm shift from economic exchange to behavioral theory: a quest for better explanations and predictionsLaPlaca, P.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
2015Managing volunteerism behaviour: the drivers of donations practices in religious and secular organisationsAbreu, M. E.; Laureano, R. M. S.; Sharifah, F. S. A.; Vinhas da Silva, R.; Dionísio, J.ArtigoAcesso Aberto
2016Country personality scale: is a five-dimensional model a better methodological instrument?Búrcio, C. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto