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Resultados 1-10 de 23.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Cause-related marketing in the digital era: how enterprises can deal with international campaigns in individualist versus collectivist countriesGuerreiro, J.; Loureiro, S.ArtigoAcesso Aberto
2017Como podem os estímulos e as emoções contribuir para aumentar a defesa da marca?: uma análise exploratória usando PLSLoureiro, S.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2017Clarifying customer brand engagement boundaries: A systematic literature review approachBilro, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2014Create, build and manage online brands for internet companiesBilro, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Shall we adopt the information about firms in facebook?Loureiro, S.; Kaufmann, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Attitude and emotions of young Portuguese tourists toward international risk destinations.Ambrósio, V.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I love you… but not unconditionally: Perceptions about luxury fashion brandsMagalhães, C.; Ferreira, E.S.; Loureiro, S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Internet in the intermediation role of travel agents: The Portuguese caseLoureiro, S.; Ferreira, E.S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Committing consumers to sustainability: Portugal and South Korea outlooksLoureiro, S.; Bilro, R.; Koo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I want that smartphone! sources of brand equityLoureiro, S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto