Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 951-960 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Daily uplifts, well-being and performance in organizational settings: the differential mediating roles of affect and work engagementJunça-Silva, A.; Caetano, A.; Lopes, R. R.ArtigoAcesso Embargado
2016Improvising prescription evidence from the emergency roomda Graça Batista, M.; Clegg, S.; Cunha, M. P.; Giustiniano, L.; Rego, A.ArtigoAcesso Aberto
2016‘I create therefore I virtually exist’: digital content creation, virtual consumption, and motivation in Second LifeNagy, P.; Koles, B.ArtigoAcesso Aberto
2019Modelos sustentáveis de preços de transferência: um caso pedagógico em contexto profissionalLopes, A. I.; Mandeiro, S.ArtigoAcesso Aberto
2017Reliability and construct validity of the Portuguese version of the Psychological Capital QuestionnaireAntunes, A.; Caetano, A.; Cunha, M. P.ArtigoAcesso Embargado
2017Can negative characters in soap operas be positive for product placement?Dias, J. A.; Dias, J. G.; Lages, C.ArtigoAcesso Embargado
2019The influence of social media communication on consumer's attitudes and behavioral intentions concerning brand-sponsored eventsSchivinsky, B; Langaro, D.; Shaw, C.ArtigoAcesso Aberto
2011Intellectual capital: perceptions of productivity and investmentFerreira, A. I.; Martinez, L. F.ArtigoAcesso Aberto
2019Creativity and innovation: a contribution of behavioral economicsNeto, J. C; Filipe, J.; Caleiro, A. B.ArtigoAcesso Aberto
200730 anos de investigação sobre externalidades do IDE para as empresas nacionais – que conclusões?Crespo, N.; Fontoura, M. P.ArtigoAcesso Aberto