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Resultados 2641-2650 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Image, satisfaction, destination and product post-visit behaviours: How do they relate in emerging destinations?Marques, C.; Vinhas da Silva, R.; Antova, S.ArtigoAcesso Aberto
2013Sedimentation and transformation in organizational change: The case of management trainingSilva, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The impact of new technologies on the cruise travelers experience: A literature reviewGonzáles-Santiago, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021A comparabilidade do Documento de Informação sobre Produtos de Seguros (DIPS / IPID): Missão impossível?Poças, L.ArtigoAcesso Aberto
2021Social robots as leaders: Leadership styles in human-robot teamsLopes, S.; Rocha, J.; Ferreira, A. I.; Prada, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Academic success, engagement and self-efficacy of first-year university students: Personal variables and first-semester performanceCasanova, J. R.; Sinval, J.; Almeida, L. S.ArtigoAcesso Aberto
2023Risk factor disclosures in the US Airline Industry following the COVID-19 pandemicPenela, D.; Palma, M.ArtigoAcesso Aberto
2023Grounded Theory—An illustrative application in the Portuguese footwear industryMonteiro, M.; Rosa, A.; Martins, A.; Jayantilal, S.ArtigoAcesso Aberto
2005Retail clients latent segmentsFonseca, J. R. S.; Cardoso, M. G. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Can engagement and performance be improved through online training on emotional intelligence? A quasi-experimental studyJunça Silva, A.; Almeida, N.ArtigoAcesso Aberto