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Resultados 2391-2400 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Locals versus foreigners’ emotion-motivational responses towards traditional food and non-traditional foodRita, P.; Arriaga, P.; Moura, A.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2022A temporal analysis on patient and health service delays in pulmonary tuberculosis in Portugal: Inter and intra‑regional differences and in(equalities) between gender and ageChakma, B.; Gomes, D.; Filipe, P. A.; Soares, P.; Sousa, B. De; Nunes, C.ArtigoAcesso Aberto
2022COVID-19 in Europe: From outbreak to vaccinationVicente, P.; Suleman, A.ArtigoAcesso Aberto
2021Developing underground heritage business models: creative tourism as a strategy for the UBH promotionDias, Á.Parte de LivroAcesso Aberto
2021New psychological contracts, old breaches?Costa, S.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Do memes impact brand coolness perceptions? Examining hedonic versus utilitarian productsAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Aguiar, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Mobilidade internacional por motivos de estudo: Fluxos e distribuição de estudantes da CPLP no ensino superior e território PortuguêsMauritti, R.; Pintassilgo, S.; Belchior-Rocha, H.; Saleiro, S. P.; Mendes, J.ArtigoAcesso Aberto
2023The race of ecological vehicles: Consumer behavior and generation impact in the Portuguese marketCampino, J.; Mendes, F. P.; Rosa, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022AI powered social commerce technology and customer experience: A systematic literature reviewAkinola, P. O.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Factors influencing entrepreneurial intention to initiate new ventures: Evidence from university studentsMartins, J. M.; Shahzad, M. F.; Xu, S.ArtigoAcesso Aberto