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Resultados 51-60 de 103.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Exploring consumer-brand engagement in online environments designed for tourismBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Value co-creation in hospitality industry: A systematic literature reviewIslam, R.; Loureiro, S. M. C.; Carvalho, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Incorporating VR, AR and related technologies in tourism industry: State of the artLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.; Rosário, J. F.Parte de LivroAcesso Aberto
2021The role of mental imagery as driver to purchase intentions in a virtual supermarketLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Exploring how to enhance SMES practices in the tourism sector in terms of service quality and sustainabilityLoureiro, S. M. C.; Palma, P. de M.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Unraveling e-WOM patterns using text mining and sentiment analysisGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Do memes impact brand coolness perceptions? Examining hedonic versus utilitarian productsAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Aguiar, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022AI powered social commerce technology and customer experience: A systematic literature reviewAkinola, P. O.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How can brands become central in the consumers’ life?Japutra, A.; Loureiro, S. M. C.; Wang, S.; Primanti, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Advertising acceptance via smart speakersGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Ribeiro, C.ArtigoAcesso Aberto