Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 41-50 de 103.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023How to earn a premium price: The effect of green marketing and brand coolnessGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J.; Duarte, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Role of personal values and personality traits on intention to recommend a destinationJaputra, A.; Loureiro, S. M. C.; Wang, S.ArtigoAcesso Aberto
2022Exploring a new form of interaction in the match day: Virtual reality technologies among fans of soccerSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023Mental imagery, product involvement and presence at virtual reality supermarketLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2023A systematic review of customer behavior in business-to-business markets and agenda for future researchBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Souto, P.ArtigoAcesso Aberto
2023Engaging with intelligent voice assistants for wellbeing and brand attachmentPrentice, C.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Smart speakers and customer experience in service contextsRuiz‐Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023Overview of the brand journey and opportunities for future studiesLoureiro, S. M. C.RecensãoAcesso Aberto
2023The power of connection: Exploring the role of identification in the emotional relationship between humans and robots in the hospitality industryRodrigues, A. F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023A study of the impact of masstige strategies on brand coolness and brand happinessSauter, V.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto