Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-8 de 8.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Substance and non-substance addictionsHenriques, S.; Broughton, N.OutroAcesso Aberto
2019Building a framework based on european quality standards for prevention and e-learning to evaluate online training courses in preventionHenriques, S.; Broughton, N.; Teixeira, A.; Burkhart, G.; Miovský, M.ArtigoAcesso Aberto
2017Saúde e migrações: metodologias participativas como ferramentas de promoção da cidadaniaPadilla, B.ArtigoAcesso Aberto
2022Transversal competences and employability: The impacts of distance learning university according to graduates’ follow-upAbrantes, P.; Silva, A. P.; Backstrom, B.; Neves, C.; Falé, I.; Jacquinet, M.; Ramos, M. R.; Magano, O.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2017Consentir na criopreservação de embriões: perceção de casais usuários de medicina da reproduçãoSilva, S.; Samorinha, C.; Alves, B. R.; Freitas, C. D.; Machado, H.ArtigoAcesso Aberto
2022An international study of correlates of women’s positive body imageTorres, S.; Araújo, C. A.; Fitzgerald, A.; Dooley, B.; Leondari, A.; Costa, C. M.; Olenik-Shemesh, D.; Sygkollitou, E.; Burusic, J.; Boone, L.; Šuvak-Martinović, M.; Välimäki, M.; Anttila, M.; Heiman, T.; Babarović, T.ArtigoAcesso Aberto
2023Multicultural diversity in the Spanish public university: An ethnographic case study of Latin American, Latino, and Afro-Latin American studentsAlcaraz, A. O.; Cruz, G. V.; Padilla, B.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of non-physical education teachers’ perceptions on the promotion of active and healthy lifestyles: A cross-sectional qualitative studyGomes, L.; Martins, J.; Ramos, M.; Costa, F. C. DaArtigoAcesso Aberto