Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-38 de 38.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021As várias faces do plágio entre estudantes do ensino superior: um estudo de casoRamos, M.; Morais, C.ArtigoAcesso Aberto
2021‘If you don't migrate, you're a nobody’: Migration recruitment networks and experiences of Nepalese farm workers in PortugalPereira, C.; Pereira, A.; Budal, A.; Dahal, S.; Daniel-Wrabetz, J.; Meshelemiah, J.; Carvalho, J.; Ramos, M.; Carmo, R. M.; Pires, R. P.ArtigoAcesso Aberto
2023Teleworking in the context of the Covid-19 pandemic: Advantages, disadvantages and influencing factors - the workers’perspectiveBrandão, S.; Ramos, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Plágio no ensino superior: Mensurar o que os alunos fazem, sabem e julgam saberMorais, C.; Ramos, M.; Cardoso, A.; Gonçalves, S. P.; Ramos, R.; Costa, R. P.; Gonçalves, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2022Marriage patterns among Portuguese-Brazilian couples: are same-sex couples different from heterosexual couples?Ramos, M.; Ferreira, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Physical activity levels of Portuguese adolescents in the first period of confinement due to the COVID19 pandemic and the first activities of teachers and coaches: A cross-sectional studyGomes, L.; Martins, J.; Ramos, M.; Costa, F. C. DaArtigoAcesso Aberto
2023The impact of non-physical education teachers’ perceptions on the promotion of active and healthy lifestyles: A cross-sectional qualitative studyGomes, L.; Martins, J.; Ramos, M.; Costa, F. C. DaArtigoAcesso Aberto
2022New Gulf Streams – Middle East and Eastern Africa Intersected: An introductionDaniele, G.; Ramos, M.; Ylönen, A.ArtigoAcesso Aberto