Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 24.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood educationCorreia, N.; Carvalho, H.; Fialho, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2017Trade protectionism and intra-industry trade: a USA - EU comparisonFerreira-Lopes, A.; Sousa, C.; Carvalho, H.; Crespo, N.ArtigoAcesso Aberto
2021Retaining an age-diverse workforce through HRM: the mediation of work engagement and affective commitmentSousa, I. C.; Ramos, S.; Carvalho, H.ArtigoAcesso Aberto
2017Policies for widening participation and success factors in Portuguese higher educationMartins, S. C.; Carvalho, H.; Ávila, P.; Costa, A. F.ArtigoAcesso Aberto
2010The relationship between S&T development and (social) science productivity in EuropeOliveira, L.; Carvalho, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Organizational social context and academic achievement of youth in residential care: The mediating role of youth-caregiver relationship qualitySilva, C. S.; Carvalho, H.; Magalhães, E.; Attar-Schwartz, S.; Ornelas, S. V.; Calheiros, M. M.ArtigoAcesso Embargado
2022Determinants of Africa’s development: An exploratory studyVeiga, J.; Ferreira-Lopes, A.; Carvalho, H.; Sequeira, T. N.; Monteiro, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Estado emocional e coping em estudantes universitários no confinamento provocado pela COVID-19Alexandre, J.; Carvalho, H.; Fonseca, A. M.; Castro, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Sensing the body matters: Profiles of interoceptive sensibility in chronic pain adjustmentOliveira, I.; Garrido, M. V.; Carvalho, H.; Bernardes, S. F.ArtigoAcesso Embargado
2023When firms go international: Deliberate or random?Vinhas da Silva, R.; Ferreira-Lopes, A.; Carvalho, H.; Duarte, J.ArtigoAcesso Aberto