Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 46.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016How to teach entrepreneurship to communication and creative industries studentsStenvall-Virtanen, S.; Grönlund, M.; Malinen, P.; Foa, C.; Crespo, M.; Cardoso, G.; Jones-Evans, D.; Agusita, E.; Sádaba, C.; Arrese, A.; Salaverría, R.; Picard, R.LivroAcesso Aberto
2020Trust and fake news: exploratory analysis of the impact of news literacy on the relationship with news content in PortugalPaisana, M.; Pinto-Martinho, A.; Cardoso, G.ArtigoAcesso Aberto
2004Ministers of parliament and information and communication technologies as a means of horizontal and vertical communication in Western EuropeCardoso, G.; Cunha, C.; Nascimento, S.ArtigoAcesso Aberto
2008From mass to networked communication: communicational models and the informational societyCardoso, G.ArtigoAcesso Aberto
2009Telecommunications for the needy: how needed are they?Cardoso, G.; Puga, P.; Espanha, R.; Mendonça, S.ArtigoAcesso Aberto
2018Jornais Regionais. Análise de perfis de utilização. Actividade, desafios e políticas públicas para o sectorCardoso, G.; Baldi, V.; Quintanilha, T. L.; Paisana, M.; Pais, P. C.OutroAcesso Aberto
2012The strategic strength of weak signal analysisMendonça, S.; Cardoso, G.; Caraça, J.ArtigoAcesso Embargado
2011Más allá de internet y de los medios de comunicación de massasCardoso, G.ArtigoAcesso Aberto
2012P2P in the networked future of European cinemaCardoso, G.; Caetano, M. A.; Espanha, R.; Jacobetty, P; Quintanilha, T. L.ArtigoAcesso Embargado
2012Networked life world: four dimensions of the cultures of networked belongingCardoso, G.ArtigoAcesso Aberto