Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1821-1830 de 2821.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2003Direct Selling: From Door To Door To E-CommerceAlturas, BráulioObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2005The rise of MP3: Exploratory study and research agendaAlturas, B.; Oliveira, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2010Utilização de domótica na estratégia de sustentabilidade social e ambientalEloy, Sara; Plácido, Isabel; Duarte, José; Nunes, RenatoObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
5-Jul-2011Strategies for housing rehabilitation in the search for mixing generations and family types: an approach based on a transformation grammarEloy, SaraObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2007Housing and information society: integration of ICT in the existing housing stockEloy, Sara; Plácido, Isabel; Duarte, JoséObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2006Direct Selling: Finding Consumer SegmentsAlturas, Bráulio; Santos, Maria da Conceição; Brites, RuiObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2010Integration of Information, Communication and Automation technologies in Housing RehabilitationEloy, Sara; Plácido, Isabel; Duarte, JoséObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2010Internal marketing and the quality of service provided by the back-office to the front-office as key factor for customer satisfactionOliveira, Tânia; Alturas, BráulioObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2010Methodology for the integration of information, communication and automation technologies in housing rehabilitationEloy, Sara; Nunes, Renato; Plácido, Isabel; Duarte, JoséObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2011Social networking as a marketing tool: study of participation in cultural events promoted by FacebookRebelo, Márcia; Alturas, BráulioObjecto de ConferênciaAcesso Aberto