Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Resultados 1-3 de 3.
- Anterior
- 1
- Próxima
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2020 | Empowered learning through microworlds and teaching methods: a text mining and meta-analysis-based systematic review | Costa, J. M.; Moro, S.; Miranda, G.; Arnold, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | Analytical assessment process of e-learning domain research between 1980 and 2014 | Jalali, S. M. J.; Mahdizadeh, E.; Mahmoudi, M. R.; Moro, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Constructed response or multiple-choice questions for assessing declarative programming knowledge? That is the question! | Belo, Y.; Moro, S.; Martins, A.; Ramos, P.; Costa, J. M.; Esmerado, J. | Artigo | Acesso Aberto |
Refinar
Assunto
Tipo de Documento
- 3 article