Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 21-40 de um total de 50
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2015 | Intervenção da equipa de peritos externos TEIP ISCTE-IUL: perspectiva organizacional multinível e multifator [OM2] na promoção do sucesso educativo | Martins, D.; Rodrigues, R.; Camilo, C.; Raimundo, R.; Patrício, J.; Aguiar, C.; Leandro, M.; Lima, M.; Calheiros, M. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2015 | The early P2 component reveals attention bias for negative, unexpected behavior | Volpert, H. I.; Jerónimo, R.; Bartholow, B. D. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2019 | Too much? The effect of colour saturation and food perception and preference | Jerónimo, R.; Rocha, M. L.; Simão, C.; Costa, A. I. A | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2019 | Knowledge, beliefs and attitudes regarding sugar content of process foods | Prada, M.; Garrido, M. V.; Godinho, C. A.; Rodrigues, D.; Lopes, D. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Integrating children ́s values in policymaking: Challenges and opportunities in a diverse society | Murcia Alvarez, E.; Ramos, A.; Tendais, I.; Rodrigues, R. B. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Children’s right to participate in early childhood care and education settings and relative innovatory supportive digital tools for ECCE professionals’ development | Stavropoulos, E.; Karachristos, C.; Petrogiannis, K.; Aguiar, C.; Correia, N.; Wysłowska, O.; Taelman, H.; Penderi, E. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Inspiring social creativity in children with a digital tool | Oliveira, P. A.; Oliveira, R.; Arriaga, P.; Paiva, A.; Martinho, C. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Mimicking a robot: Facial EMG in response to emotional robotic facial expressions | Adrião, J. G.; Arriaga, P.; Paiva, A. M. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
1-Jan-2016 | What's in a face: Norms for static versus dynamic emotional expressions | Garrido, M. V.; Lopes, D.; Prada, M.; Rodrigues, D.; Jerónimo, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2015 | A educação ao longo da vida na perspectiva do envelhecimento ativo: Novos desafios, novas oportunidades para as estruturas de educação-formação | Gomes, C. T.; Mauritti, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Synthesizing robotic handwriting motion by learning from human demonstrations | Yin, H.; Oliveira, P. A.; Melo, F. S.; Billard, A.; Paiva, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Revisiting “stress deafness” in European Portuguese: An ERP study | Lu, S.; Correia, S.; Jerónimo, R.; Vigário, M.; Frota, S. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Children's peer assessment and self-disclosure in the presence of an educational robot | Chandra, S.; Alves-Oliveira, P.; Lemaignan, S.; Sequeira, P.; Paiva, A.; Dillenbourg, P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Boosting children's creativity through creative interactions with social robots | Alves-Oliveira, P.; Arriaga, P.; Hoffman, G.; Paiva, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Groups of humans and robots: Understanding membership preferences and team formation | Correia, F.; Petisca, S.; Oliveira, P. A.; Ribeiro, T.; Melo, F. S.; Paiva, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2019 | Cheating with robots: How at ease do they make us feel? | Petisca, S.; Esteves, F.; Paiva, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2020 | Creativity encounters between children and robots | Alves-Oliveira, P.; Arriaga, P.; Cronin, M. A.; Paiva, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Children as robot designers | Alves-Oliveira, P.; Arriaga, P.; Paiva, A.; Hoffman, G. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2020 | Is this blended-learning, or another thing? | Belchior-Rocha, H.; Mauritti, R.; Monteiro, J.; Carneiro, L. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2020 | YOLO — Your own living object | Alves-Oliveira, P.; Arriaga, P.; Paiva, A.; Hoffman,G. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 21-40 de um total de 50