Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-9 de 9.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Friendships and social acceptance of children with disabilities: the role of classroom quality, individual skills, and ECEC dosageFerreira, M.; Aguiar, C.; Correia, N.; Fialho, A.; Pimentel, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Children's right to participate in early childhood education settings: a systematic reviewCorreia, N.; Camilo, C.; Aguiar, C.; Amaro, F.ArtigoAcesso Aberto
2019On the descriptive and expressive function of derogatory group labels: an experimental testBianchi, M.; Carnaghi, A.; Piccoli, V.; Stragà, M.; Zotti, D.ArtigoAcesso Aberto
2019Classroom quality and children's social skills and problem behaviors: dosage and disability status as moderatorsAguiar, A.; Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Fialho, A.ArtigoAcesso Aberto
2019A revisão sistemática de literatura em psicologia: desafios e orientaçõesCamilo, C.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2019Uma análise exploratória das relações entre as representações de vinculação do pai e o seu envolvimento em atividades práticas e lúdicasMonteiro, L.; Maia, R.; Fernandes, C.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Gender awareness in medicine: adaptation and validation of the Nijmegen Gender Awareness in Medicine Scale to the Portuguese population (N-GAMS)Morais, R.; Bernardes, S.F.; Verdonk, P.ArtigoAcesso Embargado
2019Early interventions tackling inequalities experienced by immigrant, low-income, and Roma children in 8 European countries: a critical overviewAguiar, C.; Silva, C. S.; Guerra, R.; Rodrigues, R. B.; Ribeiro, L. A.; Pastori, G.; Leseman, P.; ISOTIS Curriculum and Pedagogy TeamArtigoAcesso Aberto
2019Data from the Human Penguin Project, a cross-national dataset testing social thermoregulation principlesHu, C. P.; Yin, J. X.; Lindenberg, S.; Dalğar, I.; Weissgerber, S. C.; Vergara, R. C.; Cairo, A. H.; Čolić, M. V.; Dursun, P.; Frankowska, N.; Hadi, R.; Hall, C. J.; Hong, Y. K.; Joy-Gaba, J.; Lazarević, D.; Lazarević, L. B.; Parzuchowski, M.; Ratner, K. J.; Rothman, D.; Sim, S.; Simão, C.; Song, M. D.; Stojilović, D.; Blomster, J. K.; Brito, R.; Hennecke, M.; Jaume-Guazzini, F.; Schubert, T. W.; Schütz, A.; Seibt, B.; Zickfeld, J. H.; Jzerman, H. I.ArtigoAcesso Aberto