Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1591-1600 de 1708.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024Social determinants and consequences of pain: Towards multilevel, intersectional, and life course perspectivesKapos, F. P.; Craig, K. D.; Anderson, S. R.; Bernardes, S. F.; Hirsh, A. T.; Karos, K.; Keogh, E.; Losin, E. A. R.; McParland, J. L.; Moore, D. J.; Ashton-James, C. E.ArtigoAcesso Aberto
2025Policy recommendations for healthcare authorities, organizations and professionals on vaccine hesitancy in Europe: From evidence to practiceCorreia, T.; Hilário, A. P.; Guerreiro, C.; Mendonça, J.; Morais, R.; Augusto, F. R.; Beja, A.ArtigoAcesso Aberto
2025Workplace youngism: A scoping review of agism toward younger workersSchmitz, S.; Rosa, M. H.; Patient, D. L.; Vauclair, C.-M.; Mariano, J.RecensãoAcesso Embargado
2024Is ‘Old Southern Europe’ still eurosceptic? Determinants of mass attitudes before, during and after the Eurozone crisisTeperoglou, E.; Belchior, A. M.ArtigoAcesso Aberto
2025Life satisfaction and future expectations among young NEETs: A mixed method approachEllena, A. M.; De Luca, G.; Mazzocchi, P.; Rocca, A.; Simões, F.; Marta, E.ArtigoAcesso Aberto
2023Occlusion-aware pedestrian detection and trackingCorreia, S.; Mendes, D.; Jorge, P.; Brandão, T.; Arriaga, P.; Nunes, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2025Ampliando o desporto: Reflexões sobre a diversidade LGBTQIA+-OutroAcesso Aberto
2025Political imaginaries in the climate movement: Youth-led groups constructing plural views of the futureSilva, D. F. da.; Carvalho, A.; Fernandes-Jesus, M.ArtigoAcesso Aberto
2025Bridging pedagogy, curriculum, and assessment in digital education: Ensuring a constructive alignmentCorreia, N.; Almeida, T.; Friães, R.; Cardoso, A.ArtigoAcesso Aberto
2025A case of mistaken identity: Miscategorisation of the ingroup as a historically rivalrous outgroup triggers collective narcissismGuerra, R.; Golec de Zavala, Agnieszka; Bierwiaczonek, K.; Ciesielski, P.; Abakoumkin, G.; Wildschut, T.; Sedikides, C.ArtigoAcesso Aberto