Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1341-1350 de 1630.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017OS docentes/investigadores da ECSH E ISCTE-IUL e a integração I&E: Um estudo quantitativoFonseca, S.; Bierwiaczonek, K.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Individual differences in rhythm perception modulate music-related motor learning: A neurobehavioral training study with childrenMartins, M.; Reis, A. M.; Gaser, C.; Castro, S. L.ArtigoAcesso Aberto
2012Virtual environments to cope with anxiety situations: Two case-studiesCláudio, A. P.; Carmo, M. B.; Pinheiro, T.; Lima, J.; Esteves, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Raising the value of research studies in psychological science by increasing the credibility of research reports: The transparent Psi projectKekecs, Z.; Pálfi, B.; Szaszi, B.; Szecsi, P.; Zrubka, M.; Kovacs, M.; Bakos, B.; Cousineau, D.; Tressoldi, P.; Schmidt, K.; Grassi, M.; Evans, T. R.; Yamada, Y.; Miller, J. K.; Liu, H.; Yonemitsu, F.; Dubrov, D.; Röer, J. F.; Becker, M.; Schnepper, R.; Ariga, A.; Arriaga, P.; Oliveira, R.; Põldver, N.; Kreegipuu, K.; Hall, B.; Wiechert, S.; Verschuere, B.; Girán, K.; Aczel, B.ArtigoAcesso Aberto
2006Automatic and controlled components of judgment under uncertaintyFerreira, M. B.; Garcia-Marques, L.; Sherman, S. J.; Garrido, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2006Collaborative impression formation and recall of impression-relevant informationGarrido, M.; Garcia-Marques, L.; Hamilton, D.; Ferreira, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Teaching open and reproducible scholarship: A critical review of the evidence base for current pedagogical methods and their outcomesPownall, M.; Azevedo, F.; König, L M.; Slack, H. R.; Evans, T. R.; Flack, Z.; Grinschgl, S.; Elsherif, M.; Gilligan-Lee, K. A.; Oliveira, C. M. F. de; Gjoneska, B.; Kalandadze, T.; Button, K.; Ashcroft-Jones, S.; Terry, J.; Albayrak-Aydemir, N.; Děchtěrenko, F.; Alzahawi, S.; Arriaga, P.; Sadhwani, S.; Framework for Open and Reproducible Research TrainingArtigoAcesso Aberto
2023Migrants, asylum seekers, and refugees: Different labels for immigrants influence attitudes through perceived benefits in nine countriesGraf, S.; Rubin, M.; Assilamehou‐Kunz, Y.; Bianchi, M.; Carnaghi, A.; Fasoli, F.; Finell, E.; Sendén, M. G.; Shamloo, S. E.; Tocik, J.; Lacko, D.; Sczesny, S.ArtigoAcesso Aberto
2023How different types of environmentalists are perceived: Changing perceptions by the perceiverKibele, K.; Rosa, M.; Obaidi, M.ArtigoAcesso Aberto
2024How voice transition and gender identity disclosure shape perceptions of trans men in the hiring processFasoli, F.; Frost, D. M.; Serdet, H.ArtigoAcesso Embargado