Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1081-1090 de 1630.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Social and emotional learning (SEL) and technologyFonseca, S.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Path analysis from COVID‐19 perceptions to psychological health: The roles of critical distance and masteryFaustino, B.; Vasco, A.; Farinha‐Fernandes, A.; Delgado, J.; Guerreiro, J. C.; Matos, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Saúde e bem-estar psicológico na(s) experiência(s) de pandemiaMoleiro, C.Parte de LivroAcesso Aberto
2009The ingroup projection modelWaldzus, S.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Occlusion-aware pedestrian detection and trackingCorreia, S.; Mendes, D.; Jorge, P.; Brandão, T.; Arriaga, P.; Nunes, L.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2021The interaction between social equality and personal assistance: A cross-country analysisBranco, C.; Ramos, M. R.; Hewstone, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Validez y confiabilidad de la Escala de Involucramiento Parental: Actividades de cuidado y socialización en padres peruanosMagaly, N.; Núñez del Prado, J.; Guimet, M.; Apolinario, G.; Monteiro, L.; Diniz, E.; Santos, C.ArtigoAcesso Aberto
2022How impactful are public policies on environmental sustainability? Debating the Portuguese case of PO SEUR 2014–2020Medeiros, E.; Valente, B.; Gonçalves, V.; Castro, P.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2014Preschool teachers’ ideas about practices to promote peer relations: Using Q methodology to determine viewpointsGamelas, A.; Aguiar, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Shaping citizenship: Dynamic relations between the reified and the consensual universes in defining the “Good Foreign Resident”Santos, T. R.; Castro, P.ArtigoAcesso Aberto