Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 18.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Descrição de uma abordagem participada com vista ao redesenvolvimento da mina de São Domingos, Alentejo, PortugalSardinha, I. D.; Craveiro, D.ArtigoAcesso Aberto
2015Validating the measurement of components of commitment in a portuguese sampleRodrigues, D.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2018Public support for the right to euthanasia: Impact of traditional religiosity and autonomy values across 37 nationsRudnev, M.; Savelkaeva, A.ArtigoAcesso Aberto
2018‘I always say what I think’: a rights-based approach of young people’s psychosocial functioning in residential careMagalhães, E.; Calheiros, M. M.; Antunes, C.ArtigoAcesso Aberto
2013Immigrants' perspectives on clinician cultural diversity competence: a qualitative study with immigrants in PortugalMoleiro, C.; Freire, J.; Tomsic, M.ArtigoAcesso Aberto
2017Protective or harmful? Exploring the ambivalent role of social identification as a moderator of intergroup stress in sojournersBierwiaczonek, K.; Waldzus, S.; van der Zee, K.ArtigoAcesso Aberto
2018Book of abstracts of the Third International Conference of Young Urban ResearchersGarcia-Ruiz, M.; Henriques, C.; Chaves, H.; Oliveira, A.; Ferreira, A.; Colombo, A.; Santos, S.; Santos, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Signs of heritage - an agent-based model of the dynamics of heritage categoriesAlmeida, R. N.; David, N.ArtigoAcesso Aberto
2019Connecting the dots: contributions to the creative tourism dynamics in PortugalCruz, A. R.; Perestrelo, M.; Gato, M. A.; Costa, P.ArtigoAcesso Aberto
2019Individual and contextual factors associated with school staff responses to homophobic bullyingZotti, D.; Carnaghi, A.; Piccoli, V.; Bianchi, M.ArtigoAcesso Aberto